در حادثه رانندگي در محور كرمان به مشهد در فاصله‌يكصد كيلومتري شهرستان طبس در استان يزد ، ‪ ۱۱‬نفر جان باختند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا،اين سانحه دربرخورد دو دستگاه سواري آردي و پژو ‪ ۴۰۵‬رخ داد كه ‪ ۱۰‬نفر از سرنشينان هر دو خودرو دردم جان باخته و يك نفر ديگر نيز در راه انتقال به بيمارستان درگذشت.

كارشناس راهنمايي و رانندگي طبس به خبرنگار ايرنا گفت: علت اين حادثه در دست بررسي است كه بزودي اعلام خواهد شد.

شهرستان طبس در ‪ ۳۷۰‬كيلومتري شمال شرق شهر يزد واقع شده‌است

البته در خبر قبلي هم آورديم :يزدفردا "جاده يزد -طبس به صورت يك باند بوده، و هر روز شاهد از دست رفتن تعدادي از هموطنانمان هستيم، و اينبار11 هموطن ديگر قرباني بي توجهي مسئولين مي شوند .

و اين در حالي است رئيس جمهور هم به يزد تشريف آورد و رفت ولي جاده طبس و بافق از نعمت اعتبارات ميلياردي بي نصيب ماند و تاسف بار تر اينكه نماينده محترم يزد دكتر پاكنژاد با اشاره به اظهار نظر یکی از وزیران در نشست استانی هیات دولت که اعتبارات میلیاردی از یزد به تهران بازگشت داده می شود،

لازم به ذكر است كشارگاه صنعتي يزد نيز در ابتداي اين جاده احداث شده و تمام هم و غم مسئولين نيز صرف انتقال تمام كشتارهاي شهر هاي اطراف به اين كشتارگاه شده است به نوعي كه كشتارگاه هاي سنتي شهر هاي استان در ماه گذشته تعطيل اعلام شد .

و ياد آور مي شويم كه در يك حادثه تاسف بار در سال 82تعدا34 نفر از مسافران اتوبوس كشته شدند .


اميد مي رود اين زنگ هاي خطر باعث شود ،تا هر چه سريعتر دولت عدالت محور نهم به فكر تامين اعتبار و تبديل اين جاده حادثه خيز به جاده امن شود .تا حداقل يكي از عوامل بروز تصادفات ،كه جاده است بر طرف شود .

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا